Välkommen hösten! <3

Hösten e här elr vad säger ni? Sommaren har kanske varit kort men sjukt underbar! 2011 sommaren har ju verkligen slått alla sommrar! de flesta vet ju va för bus ja har hittat på men tänkte nämna lite för er som inte vet;)

Grekland i 2 veckor <3

Gothia veckan<3

sol & bad<3

Sena kvällar och mys med grillning och kompisar<3

Firat mig <3

Sen som sagt kan jag ju inte skriva allt här men jag har ju gjort så mkt mer busig som ja e:)
Det ska ändå bli mysigt med hösten. Det är ändå fint när alla löv trillar ner på marken i alla olika  färger sen allt regn skippar jag ju gärna:P men då e la hösten välkomnad dåe:)
Nu blire en kopp te och film tror jag:) I mon börjar jag 7 då... Vill inte tänka påd!! Puus o kram<3




Fin bild asså!!:P Jag bjuder på den:)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0