I'm back bitches! <3

Waazupp I'm back bitches:D Hade verkligen inte tänkt att börja blogga igen men här e jag:) Livet e ju bara underbart och jag ska försöka hinna med att visa det för er också. Livet består just nu av mycket hästar och kompisar såklart! Fast just nu är jag hemma och e sjuk. Så jävla tråkigt jö:/ Men men annars e d la bra med mig.haha jag lyssnar på drip drop:) Höhö faktiskt helt okejj:P






Om bara lite mer än en vecka ska jag och neutron (hästen) tävla LA:1 för första gången. Ska bli underbart roligt men hur d ska gå är en annan femma:P Jag tror vi nog kan fixa det och ja tänker göra mitt bästa så får vi se hur det går sen. Här kmr lite bilder på de senaste veckorna;) <3





Min underbart sharmiga klass asså! <3



Hoppas ni har d super! Hörs snart igen puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0