Hösten är här :( <3

Tjoo:) Idag är det torsda och ja e fortfarande sjuk:((( Känns som om jag har varit sjuk i flera år.... Jag vill verkligen uuuut! Dock har det ju inte varit världens mysigaste väder ute:P Hösten är ju hör då.. Det ska la bli lite mysigt men jag föredrar nog helst sol och värme!



Eftersom jag inte gör speciellt mkt på dagarna känns det ganska onödigt att skriva om det, men det jag kan säga är att jag håller på att öva på adeles låt: Someone like you som jag kanske ska spela in och lägga upp på youtube. Men inte helt säkert än;) Idag kmr de nya Vampire Diaries avsnittet ut!!! :D :D jag e sååå glad!!!! Tredje sesongen här kmr jag haha:) Men jag vet inte om de redan har kommit elr om d kmr i mon kväll så ska ta och kolla d nue:)))     AHHHHHH den har kommit:D:D För er som inte vet vilken serie ja snackar om så är det en liknande kopia av Twilight:))) Nu vet ni va ja ska göra iaf hihi puss o kraam!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0