Äntligen! :)

Wazuupp:)) Äntligen mår ja bra!! Nästan iaf;) fick äntligen komma ut lite idag då jag var uppe i stallet en stund och hälsade på min bebis och haha den underbara LILLA Sofia krook<3 hihi ett litet intern skämt där:P Jaja I mon blire jobba i stallet.. Lite segt eftersom jag börjar 7 och jag precis har blivit frisk men pengar får jag jöö:D

Jaaa hehe nu har sofia krook skaffat blogg också;)) hehe kmr att länka henne lite senare när hon har satt i gång. Btw har jag insett att sjuukt många faktiskt bloggar som jag inte visste om:P Men måste skynda mig och blogga för ska hjälpa krokisen med hennes header;D Såg en as äcklig film idag:O Asså verkligen cppp läskig:( Min fröken är en utomjording. Världens läskigaste film serriöst!!!







Nu ska jag hjälpa sofiaa:) Puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0