Waazzup!

Tjoo tjo tjoo:) Idag fick jag äntligen besöka min älskling!!! Han va sååå söt:O Saknar honom så ja tror att jag döör:( (för er som inte vet så pratar jag om en häst) Han fick massa morötter och han kände sig nog ganska nöjd med det! Det var verkligen super mysigt att hälsa på hästarna. Dock  väldigt jobbigt med alla flugor och blinningar!! UUUsch de bits! Hihi:P Sen blev det lite mer måleri i stallet:P

Nu ska jag strax äta och sen bär det av t repet med fzts:) (from zero to showdown) Kuligt kuligt! Så d ska bli myys och den 6 augusti har vi ännu en show som jag hoppas kuna vara med på men hästarna kmr då såå...:( Jag får la vara lite effektiv elr nåt:P Nä nu ska jag tjääka mmm:) Puss o kram goingar!!<3
 

På bilden e det min söta lilla äskling!! dock gammal bild:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0