Fäärg! :)

Shoo underbara människor! Hoppas ni har d bra? d blev en heldag i stalet med mycket flum och färg:D I början var d bara roligt lite pilligt med nisse box men sen i slutet var d sjuukt jobbigt! Man får färg överalla!!! Shiieet säger jag bara fick duscha 2 gånger för att få brot allt:( Men d är ändå värt för d blir så himla fiint:) Nu sitter jag i soffan med en kopp te mmmm:)

I mon kmr min bf heem!! Har längtat såå mkt:) Firar en månad i mon också så d ska bli mysigt. Sen blir d också måleri under dagen också i stallet:)

Här kmr lite bilder från Grekland som ja lovade. Hihi lite mkt bilder på mig hoho. Första bilden är iaf på hotellrummet.Sen e d lite bilde från stranden och den urgulliga söta hunden!!! Gud jag blev typ käär!! Så sjuukt söt och den stalkade mig hela dagen på stranden och väntade på mig när jag badade, så sjuukt söt! Saknar den </3 sen sista bilden för d här inlägget är en bild på mig igen då höhö.
Men nu ska jag dega i soffan med glass:D H d bääst!! Puss<3






Kommentarer
Postat av: Nina

Snygga bilder!:)

2011-07-08 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0