Veckan börjar med månda:))

Godmorgon! Någon som är uppe? :P Jag kan inte fatta att jag e uppe:O Men idag ka jag hänga med Julia Jerksten och kolla på när hennes lillebror spelar Gothia:) Ska faktiskt bli kul:) Igår var d ju jätte bra väder höhö så jag var typ inne hela dagen och så bakade jag kladdig kaka:D hihi någon som fattade... hoppas d;) Men jag tog tag i mig själv och städade mitt rum som jag skulle ha gjort för typ en vecka sen:) Sen blev d lite film på kvällen.

Mån: Vara med julia då:)

Tis: Kanske vara med becca typ flumma på stan:)

Ons: Inte mkt än så länge;)

Tors: samma som ovan:))

Fre: Vara statist i en film:D

Lö: Min födelsedaaag:D:D Då blir ja 15 dåe:D

Sön: Kanske hälsa på hästarna:)

Så ser min vecka ut dåe:) Ska inte göra så mkt men d blir alltid så mkt mer än vad man har tänkt sig:P Hahaha kul att jag fik panik och trodde att klockan var 10 i 10:P.... Julia och hennes pappa ska hämta mig 10 så kände att jag fick lagom panik men d varju lugnt eftersom att klockan bara är 10 i 9:)) Hihi.



A juste började titta på Pretty little liars igår :)) Den va faktiskt skiiit bra:D D blev bara lite rörigt att komma in mitt i serien så får nog titta på de gammla avsnitten på datan:)) Om min efterblivna handikappade data klarar av d...:P







Så nu hinner ja inte skriva mer så vi får höras senare:) Puss o kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0