Hejsvejsleverpastej:)

Godmorgon alla sovit gott? Det har i  alla fall inte jag, haha fattar inte riktigt vad jag gör vaken när jag har soviit i mindre än 4 timmar... Men men:) Idag blire iaf att träffa danni:)<3 Tänkte jag skulle skriva vad jag ska göra resten av veckan:)
Onsda: vet ej riktigt men kanske vara med felicia<3
Torsda: bio med dannii<3 Vi ska då s Harry potter!:D Kuligt kuligt.
Freda: nteså mycket det blir nog stallet på dagen och sen dra ut med kompisar på kvällen:)
Lörda: Vet inte än så om d e nån som vill ses säg till!<3
Sönda: Rep som vanligt med showen antar jag:)<3

Så som det ser ut nu så ska jag ju inte göra så mkt men de kmr säkert bli skuukt mkt mer haha:P Så nu ligger jag här i soffan med datan i knäät och klr på tv men jag tror att jag precis har gjort sönder fjärrkontrolen:O Inte kuul:( okej lite anske hoho. Men grejen e att nu måste ja gå fram t tv:n för att byta kanal....... Skit!

Mi bebiiiiis<3



Nu tänkte jag berätta om när jag red i Grekland så om ni inte vill vete, sluta läsa då;) Men iaf Det var en super liten mysig gård och världens snällaste människor! Igentligen skulle jag ut på en långritt ut i skogen i bergen men innan det inan de andra som skulle hänge med hade kommit fick jag rida i deras paddock på en av deras hästar. Den var juukt söt!! Jag tror doxk inte den var å gammal den haeinte riktigtlärt sig hur man lyssnade på komandon att fatta galop asså hon kunde lixom inte det:P Pluss att när jag tittatde på hennes tänder såg hon väldigt ung it så hon kanske var 4:) men stoet var hur sjukt som helst och ägarna blev tydligen jätte impade så d ville att jag skulle komma tillbaka t dem och rida fler hästar och träna dem:) Fast de gjorde jag inte ja hann inte d men d sa även att jag kunde åka ner dit med en kompis för de ägar ett litet hus med massa små lägenheter som jag kunde få bo i och så kunde jag få rida deras hästar! Såå mysigt!! Sen på vitern får man även rida på stränderna:D Myyys<3 Så det var typ en av de bästa dagarna nere i Grekland!

I Nästa inlägg tänkte jag skriva lite om mig själv eftersom det är söta människor som läser bloggen som inte knr mig. Så d blir vad ja ska skriva om nästa inlägg:) men nu ska jag nog ta och äta frukost. Puss o kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0