Världens sötaste hund!

Tjoooo:) Hur e d? Guud d känns som om jag inte har gjort nånting idag:O Usch! Elr ja jag har varit på mammas jobb typ halva dan och små jobbat:P Ganska roligt faktisk och så har jag då druckit massa Celsius:D Goaste drycken ever om ni inte har smakat gör d! sen har jag typ vart hemma och slappat och haft det sköönt! :)

Gud jag vet inte hur ja ska överleva resten av sommaren utan hästar! Saknar dem enormt mycket!! Fast det är ju bara 4 veckor kvar men det känns som en evighet!!! Men Jag längtar verkligen t hösten för då ska ja åka på några tävlingar och så med nisse så han får komma ut så min höst kmr antagligen vara ganska fullproppad med träningar och tävlingar:P

I mon blire att träffa danni!! Kulligt kuligt men nu måste ja sticka puss o kraam<3

Världens sötaste hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0