Underbar dag, japp japp jaap:)

Tjoooooooo! :) Min dag har verkligen varit underbar! Först stack jag t delsjön med alla goingarna d var verkligen super mysigt. Jag badade:D Haha inte för att jag inte brukar bada men tyckte att d var lite kallt igemförelse med Grekland men d var riktigt skönt:) Hahaha fast d var en jätte rolig man/gubbe som flörtade med fredrick:O Hahahahaha d va såå kul:P Sen så försökte jag och danni lifta:D Men d gick inte så bra:P Fast d var 2 st som stannade men d vara båda två gubbar så...

Sen bar det av till middan som också var supermysig:) Först blev d någon slaks frågesport dock inte så lyckad hehe. Sen blev d matdags och d var sjuuukt god mat verkligen!! Sen blev d kubbspel hihi fast d gick inte så bra. sen körde vi land och hav (inte nudda golv) d var kuul men ganska svårt hihi. Men som sakt hela min dag har varit super:D

I mon måste jag städa mitt rum.... Jippiiiiii-.- Fast d behövs verkligen. Sen ska jag och mina friends åka å hälsa på hästarna som är på bete och se så de mår bra. Äntligen ska jag få se min bebis:D Längtar! Sen vet jag inte riktigt va jag ska hitta på men d blir la antingen att flumma i stallet elr va med danni:)

Här kmr lite bilder på mig och nisse:) Puss o kram<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0