that's how we roll

Tjoo^^ Hihi nu var jag igång igen så nu har ja skaffat en till blogg för den andra fick total daamp! :( Skulle få super hjälp av Rebecca men så gick d inte å ändra ett piss... Så nu har ja fast hon har typ gjort d mesta skapat en blogg t mig :D Awesome;) Jag kmr dock att ta bort den andra, känna lite onördigt med två st:)
Just nue sitter jag i rebeccas gooa fotöölj med go musiik. känner mig helt död efter den långa resan hem från Grekland

ohh nu är de becca här för att madde orka inte skriva.. ville bara säga att jag är bäst. peace

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg du har!

2011-07-07 @ 11:28:01
Postat av: Raghd(Ninas bästis hehe)

Ja som Nina sa fin blogg du har:)

Tänker följa den<3

2011-07-07 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0