Shoo breee:)

Shooo:) Gooood har fixat och tvättat grejer från stallet idag... Hjääälp jag e verkligen sjuukt trött nu:p Först ida har ja typ bara vari i stallet fixat och så sen hem och fixa här tjäka lite och spela gitarr typ.. Känns som om jag inte gjort ett piss!


Hihi va bara tvungen att ladda up den här på mig och becca från i vintras:P <3





A juste glömd skriva d igår så ringde d en kille från en film som heter ego och frågade om jag ville vara med alltså bara som statist men ändå:D Ska bli mega kuul:D:D Jag blev as chockad när han ringde hehe... Men d ska verkligen bli skit kul:D Hoho.

I mon blire bio med älsklingen danniiii!<3 Harry potter here I come:D Sen vet ja inte om vi ska göra nåt eftr elr nåt men d blir kuul iaf:)

Just nu står jag i mitt rum och dansar med NRJ på högsta volyym! Dock lite svårt att skrivaa men d går jö;) Btw så var d en aas sööt tjej asså hon var typ 3 som kom fram helt random och kramade mig:O Urgöllig verkligen!!! Sen så ville hon att jag skulle hoppa hopprep med henne så när jagsa att jag inte kunde blev hon typ as ledsen:( Jag knr mig verkligen duuum!:/ Suck hoppas jag ser henne igen så får la jag gottgöra henne på något weird sätt hoho:) Barn e verkligen söta:)))) iaf små barn:P


 

Nää nu ska jag dansa vidare ha d!!! Pöös<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0