My fucking life<3 hihi :)

Tjooo tjo:) Förlåt att jag inte skrev igår... Men jag hann inte:P Dagen började med att jag åkte in och kolla på Harry potter på bio:D Den va sjuut bra! fast asså jag hade sett en intervju bakom scenen och d hade man fått sett alla viktiga scener typ så jag trodde d skulle vara ännu mer grejer men så var d inte d:( Mn den va bra ändå:) Jag tänker inte avslöja nåt ifall d e någon som ska se den och inte vill vete;) Men se den d e värt d!



Efter bion drog ja och Danni t frölunda:) Jag måste hitta lite saker t på freda:P När jag ska vara statist;) hihi:) Så då gick vi runt där en stund men när vi vara inne i en affär kmr inte ihåg va den heter;/ Kände vi oss båda som tanter hoho. Så vi drog snabbt t Gina och kände oss lite unga igen:) sen när jag kom hem tjäkade ja mat och sånt och sen så bakade ja och mamma mockakakor/kärleksmums d andra namnet låter mkt godare tr jag iaf! Kakorna elr va man nu klr d blev as goda!:D Hihi sen satt jag och mamma och kollade på They wait:) Skit bra film! <3


Idag ska jag ta d ganska lugnt;) Öva mkt på gitarr typ chilla fixa lite stall grejer och så och sen kanske gå ut och springa men jg vet inte om jag orkar... Jag e lat hehe fast jag har faktiskt lit ont i halsen så jag skyller på d! ha d underbart!! Puss o kraam<3

Älskar verkligen den klänningen och så har den gått sönder:(((( </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0