Min kropp vill vila! :)

tjolillahopp:) Ja säger bara muuums tacos e såå gott verkligen!! :D äntligen fick jag mat i mig hihi:P Guud jag e verkligen sjuukt trött fast d kanske inte är så konstigt eftersom jag har varit vaken i över 24 timmar :O heeelt  f****ing sjukt, tkr ja iaf:)) Jag har tagit sjukt många bilder under resan som ja kmr lägga upp och skriva om d jag köpte ofc:) 

Just nu siter jag i sofan med datan i knät och klr på simpsson och latar mig hoho livet e sköönt! I mon ska jag up t stallet och måla boxar^^ d ska bli jätte kul, host host. Men d ska bli kul att få fixa nisse box så klart! :)

Men just nu vill jag bara ta en kopp te och slappa! Så jag kanske skriver lite mer sen igen. Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: nicolett

Kan du inte ta bild och visa hur stallet ser ut när allt är klart`?? :):)

vill se :p är ju i Ungern :p

Och säga till när boxplaceringen är klar?? fast det kanske hon fixar i augusti :p

kraam

2011-07-07 @ 17:10:12
URL: http://enligtnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0