Madelen Elvira Andersson

Heej:) Som ja sa igåt så skulle ja skriva om mig sj i ästa inläggg och här kmr det:)

Mitt namn som ni säkert vet är Madelen Elvira Andersson jag är 14 år och om lite mer än en vecka fyller jag år (23 Juli) Jag bor i gbg och födes här men jag är halv grek på min pappas sida. jag går i Nordhemskolan i musikklass och t hösten skall ja dåå börja nian:) jag har alltid tyckt om musik. jag kan spela gitarr,trummor,bas och lite piano vilket jag har lärt mig i skolan, utom trummor då.



På min fritid sysslar jag nog mest med hästar. Jag har ridit sen jag var 10 på AFRK (askims fältrittklubb) men jag red lit på olika stall några år innan. Jag har tagit hand m min sköthäst i ungefär 3 år skulle ja tro och ju hyr jag även honom. Han heter Neutron men har 100 smeknamn typ haha men oftast så kallas han nisse och e stallets snällaste häst och sötast! Tkr jag iaf! Men hästar är faktiskt inte d ända jag sysslar med. Som jag har skrivit förut så är jag med i en verksamhet som heter From zero to showdown. Vi är ett stort gäng både vuxna och ungdomar som sysslar med musik och teater. Det låter lite konstigt men det är verkligen sjuukt kul! Vi jobbar med låtar som vi har skrivit själva elr covers och så skapar vi teater m.m och bygger in det i en spårvagn. Det blir riktigt magiskt! Vi har haft en förestälning och ska ha en til den 6 augusti vid frölunda. Det kmr att byggas en scen där och så kmr vi att vara där. Så om ni inte har något för er den dagen så kom gärna!
Jag umgås ju också med kompisar men ah:)

Jag skriver mkt egna låtar och en av dem ligger på youtube så om ni vill höra den e d bara att söka på madde-all those lies så finns ja där:) Snart kmr jag även lägga upp min nya låt Time´s running :)

Så nu får d nog räcka:P Om ni vill veta något mer e d bara och fråga:)) Puss o kraam<3


Kommentarer
Postat av: ;)

kan inte du lägga upp en video där du sjunger? :D

2011-07-13 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0