Godmorgon solstrålar!

Godmorgon! Hoppas alla har sovit gott, för d har jag! Haha. Jag har saknat min säng sååå mkt när ja var i Grekland. Det kändes som om jag sov på en sten sängen på hotellet. Inte skönt alltså!  Men nu sitter jag här i soffan och myser med mig själv, hihi!

Gårdagen efter att jag kom hem från Grekland var mysig! Först träffade jag becca och så stack vi till coop och köpte jordgubbar, sen bar det av t sisjön och åt alla jordgubbar fast de var inte så goda... Men d gick ändå:P Dock när vi kände på vattnet var jag ensam om att tycka att d var kallt i vattnet, men jag vänjer mig nog snart :)

Nu bär d snart av t stallet! Ska bli borde kul och ah jobbigt... De har byggt om stallet så att d bara är boxar och det är jätte bra men då ska allt målas och ja d ska lilla ja göra! Wohoo... Nä men d kmr bli kul att träffa alla goingar igen iaf:D Så nu ska jag nog ta och äta lite frukost Hejsvejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0