Förlåt!

Godmorgon! Förlåt förlåt förlåt för att jag inte skrev nåt igår... Men jag var inte hemma på hela dagen var jag målade i stallet... Vi blev inprincip klara med hela stallet:O D e va så sjuukt jobbigt. Men vi hade stämningen på topp och målade som bara den;) Dock sen när jag kom hem var d nte lika roligt:( Jag hade haft shorts och linne på mig näär jag målade så jag hade svart färg överallt. Benen, ansiktet, håret och armarna ÖVERALLT! Så jag fick duscha typ 100 gnr. Kanska lite krydd mn d var inte långt ifran asså:P Men tillslut blev jag ren:D Men då var d för sent att hitta på nåt.. Så jag gjorde inte speciellt mkt. Men idag ska bli en kuulig daag:)) Första ska jag åka och bada i delsjön med showen som jag är med i och Dannii och Linus<3 D kmr blii fett kul! Sen på eftermiddan/kvällen ska ja och Danni På midd elr nåt hos d som äger stallet:) Så d kmr bli en mysig dag!

Blev n cepig bild från mobilen, men så här ser d nu ut i stallet. JAg kmr lägga upp bättre bilder typ imon:) Men nu måste jag sticka puss o kraam<3






Kommentarer
Postat av: Nina

Kan du inte lägga upp fler bilder snälla, jättebra blogg föresten!

2011-07-09 @ 13:21:54
Postat av: Anonym

Shit det ser läskigt ut ! :o

HAhaha var du och danni på middag hos birgitta&chris själva?? :O hahah

2011-07-10 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0