Who you are<3

Så underbart med halv studiedag i dag asså! Dagen  började med engelska prov... Det gick helt ok men kunde kanske gått bättre men vi får se. Oförberett prov har aldrig riktigt varit min grej... höhö! Sen blev d lite mysig matte och sista lektionen hade vi drott! Ganska kul faktiskt och jag kunde göta lilla korset 4 gånger:O SÅ nu e jag riktigt atolt över mig sj fast har världens värkar i mina armar och i min mage:( Hihihihi värkar... hohoh!

Nu har jag pluggat klart t mina 2 prov som jag har i mon och nu bär d snart av t Frölundatorg och träffa den bästa! <3 Myyysigt. sen ikv ska jag göra mig iordning för morgondagens nobelmidda i skolan:P Eftersom det är sista året vi har d så ska man vara fin och sånt;) Inte jätte taggad att ha klänning men d ska ändå bli lite kuligt! Så nu måste jag springa puss puss! Lyssna på denna lååt fett gosig! <3


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej, ville bara säga att Buffy The Vampire Slayer går på teve.

Det är gamla avsnitt, men ändå!

http://m.tv.nu/?d=2011-12-19&k=tv11 länken visar typ lite mer information...

2011-12-17 @ 23:08:36
URL: http://omjagbryddemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0