Is it okey to say I love you <3

Tjoo! idag är det onsdaoch halva veckan har gått! Så underbart. Sitter i soffan och myser och klr på glee! Så underbar serie dock lite överdriven men man blir glad av att se den:) Efter det ska jag sätta mig och plugga på Islam.... Inte jätte kul men men. Ska försöka lägga mig i tid idag! E så sjukt trött och i mon bitti har jag engelska prov :S Det är iaf oförberett så kan inte göra så mycket än att ge gärnet! 

I mon kmr d bli så himla underbart! Har halv studiedag så slutar typ 11 och sen på eftermiddan ska jag fika med Danni <3 Mysigt. Sen blir d lite mer plugg:(( 

Jag har kommit fram t att idag är min otursdag! I skolan snubblade jag på väg ner för trappan och slog i mina knän. Sen i stallet när jag skulle fodra så trillade en hö påse på mig ovh fastnade runt halsen så jag höll på att strypa mig sj:O Jag är fan farlig mot mig själv. ¨Så d ska bli underbart när denna dag är över.  Nu ska jag plugga Puss! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0