December och allt!

Shiiet länge sen jag skrev nu... Tröttnade på allt ett tag men nu e jag tbx. Nu är det ju december man vart är snön?! När man tittar ut genom fönstret blir man bara depprimerad. Men snart e det juul och d ska bli såå mysig! <3 Plus att man får paket och det är ju inte helt fel, eller?

idag är det söndag och helgen är snart slut, buuhuu:(( Men ah bara en vecka kvar till nästa helg. Idag har jag varit uppe sen halv 7 då jag har jobbat i stallet på förmiddan. Fett segt men fett värt när pengarna kommer in på kontot moahahaha! Hade lite special flum med Emma som jag jobbade med hm... Dagen började iaf med att jag såg ett stort avlångt svart djur med sex ben springa i foderkammaren! Så jävla äckligt.... Fast sen insåg vi att d nog va en svart råtta som inte hade nån svans. sedan skulle jag kondis träna med Nisse men d började hagla så vi fick gå in igen:( jaja nu e jag hemma och ska snart ta och käka lite. Mat är ju så gott! hohoho.

Ååå jag har hittat världens bäästa serier!!!! Grimm som går på 6:an kl 20:00 och Buffy the vampire slayer! Ser dock buffy på datan då dom inte går längre... Kanske inte världens nyaste serir men ååå vad fast jag är. Sen är ju Vampire Diaries och så bäst!!! men dem har uppehåll i USA så d finns inga nya avsnitt föen i Januari:'( Usch asså!! men nu ska jag äta puss o kram! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0