All I want for christmas is you! <3

Tjoo! Veckan börjar med månda... Asså jag hatar måndagar!! Skolan börjar med över 3 timmar so. Man blir nästan självmordsbenägen på de lektionerna.  Sen sista timmen hade vi no och då skulle vi skoja med läraren och så märkte han typ inget:( Så misslyckat verkligen! Men ah vi hade kul iaf<3 Sen bar det av t stallet och ta hand om Neutron. Hihi sen så lockade cafét på mig så köpte lite godis också:) Nu har jag pluggat både so och matte så nu somnar jag snart av tristess!!!

Till helgen blire lussefirande i stallet bara lörda och söndag:) Ganska kuligt faktiskt lite segt att typ hela helgen är uppbokad men d blir mysigt:) Sen på söndag ska jag vara utklädd t tomte och sjunga i nån mini kör, hahaha jag kmr dö... På sönda är det ju även tredje advent:O Shiieeet dags att köpa julklappar kanske?! Hehehe. Åh julkalendern iår är bara så bra!!! Tycker jag iaf;) Så i mon ska jag titta på nästa avsnitt mwihihi Puss på er! <3



Hihi jag och min söta araabbiii kompis (Tilda<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0